Services
  • Art-direction
  • Brand strategy
  • Branding
  • Content creation
  • Digital strategy
  • E-commerce
  • Photography
  • UX design
  • Web Development
  • Webdesign
Visit Case
https://www.www.lizy.be/nl

Lizy

's Werelds snelste online leasing platform

Lizy is een startup binnen de leasingmarkt. Hun doel is leasing zo gemakkelijk en toegankelijk te maken, voor iedereen. Wij verzorgde hun branding en bouwde een bliksemsnel e-commerce platform waar de laatste SEO trends op zijn toegepast.

Art-directionBrand strategyBrandingContent creationDigital strategyE-commercePhotographyUX designWeb DevelopmentWebdesign
Branding.

Onze samenwerking begon bij het uitwerken van een custom corporate branding. Voor het merk Lizy is efficiëntie één van de kernwaarden, dit moest uiteraard worden gereflecteerd in hun logo design. Dankzij een weloverwogen keuze in font en kleurenpalet is het logo goed leesbaar op zowel desktop en mobile, en is het alsnog wat speels. De volgende stap was de content creatie voor de website. Onze team van in-house fotografen heeft alle campagnebeelden en individuele productbeelden gemaakt.

 

Design and development.

De tweede belangrijkste stap was het designen en ontwikkelen van een e-commerce platform met individuele landingspagina’s voor de producten. De kernwaarden van het merk zijn efficiëntie en gebruiksvriendelijkheid, dewelke ook naar voor moesten komen in hun e-commerce platform.

Hoe gingen we net te werk?

Development

Ten eerste, kozen we voor de react.js technologie. Deze keuze brengt een aantal specifieke SEO problemen met zich mee. Om deze te omzeilen hebben we ook besloten om gebruik te maken van de next.js technologie om zeker te zijn dat de campagnebeelden optimaal renderen op de server.

Vervolgens, hebben we elk productbeeld individueel gerenderd naar thumbnail formaat. Hier was de balans tussen afmeting en gebruiksvriendelijkheid erg van belang. Een consument gaat online geen auto leasen zonder dat hij/zij de auto goed onder de loep kan nemen. Echter een erg trage site zal er ook voor zorgen dat consumenten afhaken van hun geplande aankoop.

Tot slot, heeft ons team een steengoed design ontworpen. Uit ervaring weten we dat verborgen kosten één van de belangrijkste barrières tot conversie zijn bij webshops. Bij Lizy verloopt de aanvraag voor een prijsofferte in drie simpele stappen, zonder verborgen kosten. De gebruiker heeft alle informatie binnen handbereik en loopt vlot doorheen de verschillende stappen dankzij een doordacht design.

 

Een laatste belangrijke stap is het doorvoeren van verbeteringen aan de website op basis van gebruikersgegevens. Wij meten het gedrag van de gebruiker met Google Console, Google Analytics and Hotjar.

Door nauwkeurig het gedrag na te kijken, krijgen we belangrijke inzichten in functionaliteiten van de website die goed werken (of net niet). Dankzij ons custom design systeem, kan ons in-house design team gemakkelijk aanpassingen doorvoeren zonder afbreuk te doen aan de merkwaarden.

Get in touch

Looking to start a new project? Fill in your details and we will get back to you.

Talk to a digital expert

robi-struyf-480x480
Robi Struyf
Digital Strategist
robi@gafas.be
+32 472 33 95 90