Goodmorning

Services
  • Art-direction
  • Brand experience
  • Branding
  • Creative direction
  • Mobile first
  • Mollie
  • Photography
  • Product photography
  • Storytelling
  • UI design
  • UX design
  • Video
  • Video Production
  • Web Design
  • Web Development
Visit Case
www.tamashi.eu

Goodmorning

Voor Goodmorning hebben we een heldere merkstrategie uitgeschreven, een unieke logo en opmerkelijke huisstijl ontworpen en deze vertaald naar een website waar gebruikers intuïtief navigeren.

Art-directionBrand experienceBrandingCreative directionMobile firstMolliePhotographyProduct photographyStorytellingUI designUX designVideoVideo ProductionWeb DesignWeb Development

De klant had een leuk concept en wij mochten hiermee aan de slag. Het begon allemaal met een strategische deepdive in het competitief landschap en de noden van de consument.

De merkarchitectuur uitbouwen

De volgende stap was het uitbouwen van de merkarchitectuur met een duidelijke link tussen het moedermerk Tamashi en het merk Goodmorning. Ons team was verantwoordelijk voor het uitwerken van een custom logodesign en brandbook voor beide merken.

Wij zorgden voor de vertaalslag van dit brandbook naar alle touchpoints (digitaal en offline), te beginnen bij een eye-catching verpakking. Hierbij was het van belang dat er een duidelijke onderscheidt was tussen de verschillende smaken.

Met Goodmorning heb je altijd een gezond drinkklaar ontbijt bij de hand. Perfect voor die drukke dagen wanneer er geen tijd is voor een ontbijt.

Een sterk merkverhaal neerpennen

Vervolgens gingen we aan de slag om dit mooie merk van een sterk merkverhaal te voorzien. Wij bezorgen de potentiele koper een antwoord op de vraag ‘Waarom Goodmorning drinken?’. Dit doen we door een combinatie van doordachte inbound marketing en high-end content creatie.

Neem alvast een kijkje naar de brandmovie die ons team voor Goodmorning heeft gemaakt.

Een digital ecosysteem opbouwen

Tot slot was het aan ons om een e-commerce platform te designen en bouwen waar de consument enerzijds alle relavante informatie kan vinden en anderzijds zijn favoriet drinkklaar ontbijt kan bestellen. De webshop is uiterst gebruiksvriendelijk om te navigeren en 100% geautomatiseerd.

Om next-day delivery, uptime een een automatisch systeem om terugzendingen te beheren is de webshop verbonden met een warehouse op afstand (pick, verpakken, versturen).

 

Om ervoor te zorgen dat de website goed scoorde op Google, ging ons native copywriting team aan het werk volgens de laatste SEO principes voor de inhoud van de website.

Key features

  • Automatic invoicing
  • Invoice number management
  • Track & trace, invoice and confirmation in one email
  • Exact online connection
  • A/B checkout
  • React.js webshop
  • 3 languages sales automation
  • 2nd change payment
  • Multiple VAT calculations
  • B2B sales module
  • abandoned cart
  • Chat support

Get in touch

Looking to start a new project? Fill in your details and we will get back to you.

Talk to a digital expert

robi-struyf-480x480
Robi Struyf
Digital Strategist
robi@gafas.be
+32 472 33 95 90