De volgende stap was het uitbouwen van de merkarchitectuur met een duidelijke link tussen het moedermerk Tamashi en het merk Goodmorning. Ons team was verantwoordelijk voor het uitwerken van een custom logodesign en brandbook voor beide merken.
Wij zorgden voor de vertaalslag van dit brandbook naar alle touchpoints (digitaal en offline), te beginnen bij een eye-catching verpakking. Hierbij was het van belang dat er een duidelijke onderscheidt was tussen de verschillende smaken.
Vervolgens gingen we aan de slag om dit mooie merk van een sterk merkverhaal te voorzien. Wij bezorgen de potentiele koper een antwoord op de vraag ‘Waarom Goodmorning drinken?’. Dit doen we door een combinatie van doordachte inbound marketing en high-end content creatie.
Neem alvast een kijkje naar de brandmovie die ons team voor Goodmorning heeft gemaakt.
Tot slot was het aan ons om een e-commerce platform te designen en bouwen waar de consument enerzijds alle relavante informatie kan vinden en anderzijds zijn favoriet drinkklaar ontbijt kan bestellen. De webshop is uiterst gebruiksvriendelijk om te navigeren en 100% geautomatiseerd.
Om next-day delivery, uptime een een automatisch systeem om terugzendingen te beheren is de webshop verbonden met een warehouse op afstand (pick, verpakken, versturen).
Om ervoor te zorgen dat de website goed scoorde op Google, ging ons native copywriting team aan het werk volgens de laatste SEO principes voor de inhoud van de website.